“ان وی آر” و “دی وی آر” رکمونت چیست؟
مقالات و اطلاعاتی از دوربین های مدار بسته
“ان وی آر” و “دی وی آر” رکمونت چیست؟
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 14:43

درقسمت های دیگر سایت در مورد دی وی آرو ان وی آر توضیح دادیم و متوجه شدید که وسیله ای است که تصاویر دوربین های مداربسته را روی هارد ذخیره مینماید و ضمنا کلیه 16-8 یا 4 تصویر را همزمان و به شکل ها مختلف روی صفحه مانیتور، نمایش می دهد.

چه  تصاویر دوربین های دیجیتال و یا آنالوگ در کامپیوتر ذخیره شود و چه در دی وی آر ها و ان وی آر های استند الون ، میتوان بجای استفاده از این وسایل که معمولا رومیزی هستند ، از دی وی آر ها و ان وی آر های رکمونت استفاده نمود.

این تجهیزات رکمونت به صورت کشوئی و افقی در رک قرار میگیرند ،با استفاده از فن های بالای رک خنک میشوند و با توجه به اینکه در یک فضای بسته قرار می گیرند ، از گرد و غبار به دور هستند.

اگرذخیره سازی رکمونت نباشد و روی میز از آن استفاده شود در معرض خطراتی مانندذ ضربه ،ریختن مایعات و سقوط از روی میز را دارد. در حالی که وقتی در رک قرار میگیرد نسبت به کلیه این مشکلات ایمن میشود.

لازم به توضیح است که برای تهیه سیستم های ذخیره رکمونت به دو روش می توانیم عمل کنیم

روش اول خرید یک کیس کامپیوتر رکمونت است . پس از خریداری کیس میتوانید قطعات را در آن اسمبل نمایید و نصبت به نصب کارت دی وی آر و یا نرم افزار ان وی آر برای ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته آنالوگ یا دیجیتال اقدام نمایید .

راه دوم خرید یک دی وی آر یا ان وی آر رکمونت است .

معمولا جلوی کیس های رکمونت یک پنل فلزی برای محافظت بیشتر وجود دارد که با یک کلید فلزی قفل میشود .

فن های سی پی یو پس از مدتی نیاز به تعویض دارند و زمانی که از کیس های رکمونت استفاده میشود ، تعویض قطعات داخل کیس نیز به مراتب راحت تر است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته, دوربین های دیجیتال, دوربین های آنالوگ,